שיווק דיגיטלי
העולם היום מדבר בדיגיטל. מסביבנו מהפכות טכנולוגיות, יכולות וביצועים המייעלים כולם את הדרך שבה אנו מצליחים להביא את המותג שלנו לקדמת הבמה ומשנים באופן תפיסתי, את הדרך שבה ביצענו שיווק עד היום. היכולת להגיע לקהל יעד ממוקד ולהניע תהליכים גדולים ורבי עוצמה בדיגיטל, הופכת אותו לאחד הכלים המשמעותיים ביותר בהם עסקים, חברות וארגונים עושים שימוש. אם יודעים להשתמש בעולם הדיגיטל בצורה מושכלת ויצירתית, ניתן להגיע לכדי מחזור רווחים הולך וגדל.
שיווק דיגיטלי למעשה
בסיס הרעיון של שיווק דיגיטלי, הוא לתרגם את היעד המספרי אותו הגדרנו בתחילת תהליך השיווק, לכדי פעולה מעשית בשטח. מדובר בתהליך מורכב ומדוקדק, הדורש הבנה ומומחיות עמוקה בעולם הדיגיטל, ערנות לשינויים המתרחשים בקצב מהיר ויכולת להגדיר באופן מדויק את צרכי המשווק המשתנים.
שיווק דיגיטלי – התהליך
את התהליך אנו מתחילים מהפיתוח העסקי, אשר קובע את המטרות העסקיות ואת היעדים אליהם בעל העסק רוצה להגיע. שלב זה הינו קריטי להצלחת התהליך, שכן רק כאשר המטרות והיעדים המספריים קבועים ועומדים מול עינינו ניתן לדעת מהי התוצאה אותה המשווק מחויב להשיג. כמובן שעד שלא משיגים את המטרות והיעדים שנקבעו לא עוברים למטרות וליעדים הבאים.
לאחר שבצענו תהליך חשיבה מדוקדק ומדויק והגענו לכדי מטרות ויעדים כתובים, אנו מתרגמים אותם לכדי פעולות מעשיות בשטח המתבטאות בשיווק דיגיטלי. על מנת להצליח בתהליך, אנו מבצעים אפיון עסקי מדויק שכולל מסמך דנ"א המפרט את הזהות העסקית וערכי המותג. האפיון העסקי והכרת המותג מסייע לנו בבניית תכנית אסטרטגיית שיווק אשר כוללת את כל דרכי הפעולה בהן נפעל. האסטרטגיה נבנית בהתאמה אישית למטרות העסקיות ולצרכי הלקוח המשתנים.
יש לנו אסטרטגיה. מה עכשיו?
מתוך אסטרטגיית השיווק נגזרת דרך הפעולה מתוך קשת שירותים ענפה: יצירת מיתוג ותדמית, או מיתוג מחדש, הקמת אתרים, קידום וניהול קמפיינים בגוגל וברשתות החברתיות, עיצוב מסקרן, מושך וחדשני ותוכן וקופי אשר רק באמצעות מילים יניעו את קהל היעד שלכם לבצע את הפעולה שאותה אתם רוצים. כמובן שמדובר בשלל שירותים, אשר מסופקים לבעל העסק תוך שימת דגש על מה שהוא צריך.
מה חשוב באמת?
אפשר להצביע על דברים רבים אשר יכולים להיות חשובים בעת שאנו מבצעים שיווק דיגיטלי. ביניהם אפשר למנות את החשיבה הקריאייטיבית המאפשרת לפרוץ גבולות, את היכולת לחשוב לטווח רחוק, לזהות מגמות, לחזות שינויים ולראות מעבר. אולם, אחד הדברים החשובים באמת בעת שאנו מבצעים שיווק דיגיטלי, הוא היכולת לראות כבר בתחילת התהליך את טובת העסק, החברה או הארגון. כאשר טובת העסק, היא זו שמניעה את משרד הדיגיטל לפעול, ניתן להיות בטוחים כי כל תוצאה אשר תהיה מושגת – בין אם אלו ההישגים הקטנים שבדרך, ובין אם מדובר בתוצאה הכללית בסוף התהליך – תשפר את העסק ותגרום לו להגיע לגבהים חדשים.
בשי מדיה, חולמים ללא גבול, מגשימים ביתר שאת
קבוצת שי מדיה, קמה מתוך אמונה כי ניתן היום לקדם עסקים, חברות וארגונים לגבהים חדשים, באמצעות פיתוח עסקי ושיווק דיגיטלי אשר מבוצע באופן מדויק. החשיבה המלווה את החברה, מיומה הראשון, היא מהי טובת העסק, וכיצד ניתן להגיע לאותם מטרות ויעדים אשר נקבעו כבר בראשית הדרך. כאשר טובת העסק עומדת מול נגד העיניים לאורך כל התהליך, ובאמצעות קשת שירותים רחבה ומקיפה, חברת שי מדיה, מגשימה ללקוחות שלה מידי יום, את כל החלומות היפים ביותר…
מדובר על נוסחא מנצחת!
תודה
בקרו אותנו