תודה

שיצרתם עמנו קשר
נחזור אליכם
בהקדם האפשרי

בקרו אותנו

מיתוג

תהליכי הגלובליזציה הפכו את העולם שלנו לכפר גלובאלי קטן, אשר באמצעות תקשורת המונים, הופכים אנשים רחוקים ומנותקים זה מזה, לשותפים בתחומי עניין, חדשות ובידור. העובדה כי העולם הפך לקרוב יותר, עמוס בטכנולוגיות, פיתוחים ויזמות, יצר עולם רווי באשר למותגים אליהם חשוף האדם.

המותג – כבן אדם

המותגים הרבים מנסים ללכוד את תשומת ליבנו. הם יסקרנו. יעוררו וירגשו, ולרוב, ינסו לעשות הכול על מנת שהצרכן יבוא דווקא אליהם. המותג, ביסודו, יוצר בסופו של דבר את אוסף הערכים, העמדות והרגשות ובונה אצל הצרכן תפיסת עולם רחבה. ממש כאילו היה בן אדם.

על מנת לבדוק מה חושבים על המותג, יש לבדוק מהן האסוציאציות הראשונות שעולות לצרכנים בעקבותיו. מותג אשר יבצע מיתוג נכון, יצליח לגרום לצרכן להעלות בדיוק את ערכי המותג הרצויים. זאת בניגוד למותג אשר ביצע תהליך של מיתוג לא יעיל או לא מספיק ממוקד. חוסר במיקוד לא יאפשר להבליט את ערכי המותג ולא את הבידול שלו. השפה שלו לא תהיה אחידה בערוצי השיווק השונים, וכאשר ישאלו את הצרכנים מהן האסוציאציות שלהם על אותו מותג, סביר להניח שיתקבלו תשובות שונות.

אם כן, מהו הסוד?

הסוד הוא פשוט. אבל הביצוע שלו צריך להיות מדויק.

מיתוג.

מהו מיתוג?

תהליך מיתוג ( Branding) הוא תהליך שבו אנו יוצרים מותג חדש או משפרים את המיתוג של מותג קיים (מיתוג מחדש – Rebrandin) במסגרת התהליך אנו קובעים את ערכי המותג שהוא מייצג ומפתחים מאפיינים מילוליים וויזואליים האמורים לבטא את  אותם ערכים. מכלול המאפיינים יסייע לצרכן בסופו של דבר להכיר את המותג ויחזק את הקשר אליו.

על מנת להצליח להגיע לכדי מיתוג נכון , ייעשה במקביל מחקר מקיף ומעמיק אשר יגבש אסטרטגיה מדויקת ולפיה יתורגם לכדי זהות מותגית ברורה. בתהליך זה, הבידול והחזקות של המותג יתבררו ובכך, המותג יצליח להתגבר על המתחרים שלו, יפרוץ את הגבולות ויגיע היישר אל עבר ההצלחה.

מהו מיתוג טוב?

מיתוג טוב דורש מומחיות והבנה בפסיכולוגיה, בהתנהגות צרכנים, בתקשורת, בשיווק ובעיצוב.
רק השילוב הכולל, הפנמת מאפיינים אלו לעומק והתייחסות אליהם במהלך המיתוג, ייצור בסופו של דבר תהליך נכון.
מיתוג טוב ידגיש את היתרון היחסי של המותג ויצליח לבדל אותו מהמתחרים שלו. ולא משנה אם מדובר בעשרות מתחרים או במספרים בודדים. הרעיון הוא אותו רעיון והוא פועל בכל חברה או ארגון באותו אופן. וזו החשיבה מחוץ לקופסא.

שאלה אחת תקבע רווח או הפסד.

העולם שלנו שופע במותגים. וכבעלי עסקים, חברות וארגונים וודאי אתם מרגישים את המלחמה על הראש, הלב, והכיס של הצרכנים שלכם מידי יום. יכול להיות שביצעתם תהליך של מיתוג, אבל אתם עדיין לא מרגישים את הנאמנות של הצרכנים שלכם. יכול להיות שהמיתוג שביצעתם לא מספיק ממוקד וישיר, ועל כן התוצאות הרצויות מאחרות לבוא.

אולם, מומחים לשיווק בכלל ולמיתוג בפרט יודעים לומר, כי “מה” שנבחר לומר, לצד ה”איך” לומר אותו, כלומר באיזה אופן יהיה הכי נכון לומר אותו ובאיזו פלטפורמה, יכולה להיות השאלה היחידה והמכרעת בדבר הרווח או ההפסד.

צרו עימנו קשר להגדלת הרווחים של העסק:
077-4380709

תודה על יצירת הקשר,נחזור אליכם בהקדם

לחזרה

שיווק דיגיטלי

העולם היום מדבר בדיגיטל. מסביבנו מהפכות טכנולוגיות, יכולות וביצועים המייעלים כולם את הדרך שבה אנו מצליחים להביא את המותג שלנו לקדמת הבמה ומשנים באופן תפיסתי, את הדרך שבה ביצענו שיווק עד היום. היכולת להגיע לקהל יעד ממוקד ולהניע תהליכים גדולים ורבי עוצמה בדיגיטל, הופכת אותו לאחד הכלים המשמעותיים ביותר בהם עסקים, חברות וארגונים עושים שימוש. אם יודעים להשתמש בעולם הדיגיטל בצורה מושכלת ויצירתית, ניתן להגיע לכדי מחזור רווחים הולך וגדל.

שיווק דיגיטלי למעשה

בסיס הרעיון של שיווק דיגיטלי, הוא לתרגם את היעד המספרי אותו הגדרנו בתחילת תהליך השיווק, לכדי פעולה מעשית בשטח. מדובר בתהליך מורכב ומדוקדק, הדורש הבנה ומומחיות עמוקה בעולם הדיגיטל, ערנות לשינויים המתרחשים בקצב מהיר ויכולת להגדיר באופן מדויק את צרכי המשווק המשתנים.

שיווק דיגיטלי – התהליך

את התהליך אנו מתחילים מהפיתוח העסקי, אשר קובע את המטרות העסקיות ואת היעדים אליהם בעל העסק רוצה להגיע. שלב זה הינו קריטי להצלחת התהליך, שכן רק כאשר המטרות והיעדים המספריים קבועים ועומדים מול עינינו ניתן לדעת מהי התוצאה אותה המשווק מחויב להשיג. כמובן שעד שלא משיגים את המטרות והיעדים שנקבעו לא עוברים למטרות וליעדים הבאים.

לאחר שבצענו תהליך חשיבה מדוקדק ומדויק והגענו לכדי מטרות ויעדים כתובים, אנו מתרגמים אותם לכדי פעולות מעשיות בשטח המתבטאות בשיווק דיגיטלי. על מנת להצליח בתהליך, אנו מבצעים אפיון עסקי מדויק שכולל מסמך דנ”א המפרט את הזהות העסקית וערכי המותג. האפיון העסקי והכרת המותג מסייע לנו בבניית תכנית אסטרטגיית שיווק אשר כוללת את כל דרכי הפעולה בהן נפעל. האסטרטגיה נבנית בהתאמה אישית למטרות העסקיות ולצרכי הלקוח המשתנים.

יש לנו אסטרטגיה. מה עכשיו?

מתוך אסטרטגיית השיווק נגזרת דרך הפעולה מתוך קשת שירותים ענפה: יצירת מיתוג ותדמית, או מיתוג מחדש, הקמת אתרים, קידום וניהול קמפיינים בגוגל וברשתות החברתיות, עיצוב מסקרן, מושך וחדשני ותוכן וקופי אשר רק באמצעות מילים יניעו את קהל היעד שלכם לבצע את הפעולה שאותה אתם רוצים. כמובן שמדובר בשלל שירותים, אשר מסופקים לבעל העסק תוך שימת דגש על מה שהוא צריך.

מה חשוב באמת?

אפשר להצביע על דברים רבים אשר יכולים להיות חשובים בעת שאנו מבצעים שיווק דיגיטלי. ביניהם אפשר למנות את החשיבה הקריאייטיבית המאפשרת לפרוץ גבולות, את היכולת לחשוב לטווח רחוק, לזהות מגמות, לחזות שינויים ולראות מעבר. אולם, אחד הדברים החשובים באמת בעת שאנו מבצעים שיווק דיגיטלי, הוא היכולת לראות כבר בתחילת התהליך את טובת העסק, החברה או הארגון. כאשר טובת העסק, היא זו שמניעה את משרד הדיגיטל לפעול, ניתן להיות בטוחים כי כל תוצאה אשר תהיה מושגת – בין אם אלו ההישגים הקטנים שבדרך, ובין אם מדובר בתוצאה הכללית בסוף התהליך – תשפר את העסק ותגרום לו להגיע לגבהים חדשים.

בשי מדיה, חולמים ללא גבול, מגשימים ביתר שאת

קבוצת שי מדיה, קמה מתוך אמונה כי ניתן היום לקדם עסקים, חברות וארגונים לגבהים חדשים, באמצעות פיתוח עסקי ושיווק דיגיטלי אשר מבוצע באופן מדויק. החשיבה המלווה את החברה, מיומה הראשון, היא מהי טובת העסק, וכיצד ניתן להגיע לאותם מטרות ויעדים אשר נקבעו כבר בראשית הדרך. כאשר טובת העסק עומדת מול נגד העיניים לאורך כל התהליך, ובאמצעות קשת שירותים רחבה ומקיפה, חברת שי מדיה, מגשימה ללקוחות שלה מידי יום, את כל החלומות היפים ביותר…

מדובר על נוסחא מנצחת!

 


לחזרה

פיתוח עסקי

כל בעל עסק, חברה או ארגון, מבין את חשיבות קביעת המטרות והיעדים אליהם הוא רוצה להגיע, עוד טרם תחילת התהליך. כמובן שאין זה משנה באיזה תהליך אנו עוסקים. החשיבה על התוצאה מבעוד מועד, מאפשרת לנו להיות בטוחים בתהליך ולהצליח לכוון את דרכי הפעולה הרצויים מבחינתנו על מנת להגיע אליה באופן המהיר והיעיל ביותר.

בעידן של היום, בו אנו מדברים, חושבים ומשווקים באמצעות הדיגיטל, חייבת להתרחש הבנה עמוקה כלפיי התהליך. על מנת להצליח לייעל את הדרך בה אנו משווקים את המוצר או השירות שאנו מציעים ללקוחות שלנו, על מנת להרחיב את קהל היעד, להגדיל את השווקים אליהם אנו מכוונים ולהצליח למכור כמה שיותר, חייבת להתרחש אפקטיביות מקסימאלית בתחילת התהליך המכונה פיתוח עסקי.

פיתוח עסקי בפועל

פיתוח עסקי, מתרחש בכמה שלבים ונועד להבטיח כי נוכל להשיג את כל המטרות והיעדים שקבענו לעצמנו בתחילת התהליך, הן המטרות השיווקיות והן היעדים הכמותיים. ראשית, אנו מבינים לעומק לאן בעל האתר רוצה להגיע, ומבצעים ניתוח של החזרי השקעה – ROI – באמצעות חישוב של ההכנסות מההשקעה חלקי העלות שלה. זו המשוואה שלמעשה מנחה אותנו, ומציגה לנו באופן כמותי ופשוט מה היעד אליו מחויבים להגיע.

לאחר שניתחנו את החזרי ההשקעה הרצויים באופן מדוד, אנו מאפיינים את תהליכי השיווק והמכירה, על ידי פילוח מדויק של קהלי היעד האפקטיביים ביותר ללקוח, כולל הפרטים הגדולים והקטנים אשר מהווים חלק ממאפייניהם. הבנה מדויקת של קהל היעד תסייע באיתורו המהיר ובמיקודו בדיגיטל. בנוסף, אנו מגבשים קונספט אשר יסייע לנו להבין באלו כלים יהיה הכי נכון להשתמש וכיצד יהיה נכון לחבר ולשלב ביניהם.

הפעילות הדיגיטלית כמכלול

כאן קיימת הבנה עקרונית. הפעילות הדיגיטלית מתרחשת כמכלול. השימוש בכלים שונים, נועד על מנת שנגיע לקהלי היעד הרצויים, בדרכים שונות ומגוונות והחכמה, היא אופן החיבור ביניהם. ההבנה הזו, באה לידי ביטוי ביצירת מיתוג עסקי אשר מגיש לקהלי היעד את ערכי המותג על מגש. השפה האחידה שבאה לידי ביטוי בכל אחד מן הכלים בהם עושים שימוש, הן השפה הקריאייטיבית והן השפה הוויזואלית, מאפשרים לקהלי היעד השונים להבין את המסר האחד והיחיד שאותו מנסה לשדר בעל האתר, והם אלו אשר גם גורמים לקהל היעד לנוע בסופו של דבר לפעולה.

הגדרת משפכי המרה ומקסום הפעילות

הגדרת המטרות, היעדים, והכלים בהם נשתמש בדיגיטל תהיה רק תחילת התהליך. על מנת לראות את התוצאות יש לבצע הגדרה של משפכי המרה, הכוללות הגדרה של מילות מפתח יעילות, וביצוע אופטימיזציה כלפי המודעות ודפי הנחיתה שיצרנו בגוגל וברשתות החברתיות השונות. מדובר בתהליך חכם שכולל לא רק את ביצוע הדברים, אלא גם מנתח בכל שלב את התהליך, וכתוצאה מכך מביא אותנו לכדי הסקת מסקנות והפקת לקחים. הסקת המסקנות והפקת הלקחים מסייעים לנו לזהות בזמן אמת גורמים שמעכבים אותנו או מזיקים לנו באמצע התהליך. כמו כן, אנו יכולים למדוד בכל שלב את אפקטיביות התהליך ולשנות מאפיינים במידת הצורך. זה היתרון הגדול של הדיגיטל, הוא למעשה מאפשר לכל עסק, חברה או ארגון להפיק רווחים, לא משנה האם ביצע בעבר שיווק בדיגיטל או לא.

דיגיטל הוא כבר ההווה

עולם הדיגיטל הוא רחב ועצום. האפשרויות, היכולות והביצועים אותם הוא מספק מאפשרים לאתר כל הזמן הזדמנויות חדשות ולהפיק רווחים תמידיים. בעת ביצוע התהליך, דרושה הבנה עמוקה בעולם הדיגיטל, שכן הערנות לשינויים וההקשבה לחידושים הם אלו שיקבעו מה תהיה רמת ההצלחה.

קבוצת שי מדיה, מתמחה בשיווק דיגיטלי, פיתוח עסקי ויזמות דיגיטלית. החברה מספקת מענה כולל ורחב, המותאם לצרכים המשתנים של בעל האתר, תוך איתור ההזדמנויות הקיימות ומקסום רווחים על ידי ביצוע מעקב ושיפור ביצועים באופן עקבי. האמונה כי ניתן להגיע לביצועים גבוהים על ידי ביצוע תהליך מדויק, היא זו שמניעה ומתחזקת את ההצלחות של החברה מידי יום.

 


לחזרה

יזמות דיגיטלית

אחד מן התחומים אשר צוברים היום תאוצה רבה בעולם העסקים, הוא יזמות דיגיטלית. יזמות דיגיטלית, הוא למעשה מודל עסקי מבוסס הצלחה, המסייע לכל הצדדים הלוקחים חלק בתהליך, לאתר את ההזדמנויות הנקרות בדרכם ולהצליח ולהגיע לידי מקסום הרווחים.

יזמות דיגיטלית – בסיס הרעיון

בעידן שבו חכמת ההמון, הפכה לכלי משמעותי במיוחד לקידום ושיווק העסק, ניתן ליצור שיתופי פעולה עסקיים ולהגיע לכדי אפקטיביות רווחית מקסימאלית כלפיי כל הצדדים המעורבים בתהליך. ההבנה של יזמות דיגיטלית, היא, שכל צד תורם את המוצר או השירות שלו לטובת המהלך. כמובן שכתוצאה מכך, כל צד תורם את הידע, ההבנה והמומחיות שלו, וכך למעשה  נוצר מצב רווחי של Win-Win Situation .

היכן זה יכול להועיל?

בהרבה מאוד מן המקרים, יש מנהלי חברות, יזמים, ספקים, יבואנים ואנשי מכירות, אשר ברשותם מוצר או שירות אותו הם מעוניינים למכור. כמובן שהדרך למכירה, עוברת במסלולים רבים, הכוללים פיתוח עסקי, הבנה של המטרות השיווקיות והיעדים הכמותיים, אפיון קהלי המטרה, מיתוג עסקי וכמובן שיווק וקידום בכלים שונים. הרעיון של היזמות הדיגיטלית פשוט. הלקוח מביא את המוצר או השירות והמשרד מספק את השיווק הדיגיטלי.

מה השיווק הדיגיטלי כולל?

השיווק הדיגיטלי, הוא שם כולל למכלול של קשת שירותים המסופקים ליזם, לאיש המכירות או לספק בהתאמה אישית מדויקת לצרכים שלו. ההבנה, כי לכל מוצר קשת שירותים המדויקת לו, מאפשרת להתאים לו באופן הנכון לו ביותר את מה שהוא צריך. משרד אשר יש לו הבנה עמוקה בעולם הדיגיטל, יבחר את השירותים המתאימים וגם ידאג לסנכרון הרמוני והוליסטי ביניהם.

לאחר הבנת המטרות העסקיות והיעדים הכמותיים, מגבשים אסטרטגיית שיווק, אשר כוללת את כל מאפייניו השונים של המוצר, תוך התייחסות לפרמטרים מיוחדים. אלו מסייעים ביצירת קונספט מדויק ובאיתור הדרכים הרלוונטיות על מנת להגיע לתוצאות הרצויות.

על מה צריך לשים דגש?

ניתן להצביע על מספר מאפיינים קריטיים אשר צריכים להתקיים, על מנת להצליח בפעולה זו. ראשית, נכונות. כל הצדדים יוצאים למהלך משותף, כי יש להם את הרצון לכך. הרצון הוא מה שמניע את כל התהליך וכאשר אינו מתקיים במלואו, גם השיווק הדיגיטלי הטוב ביותר לא יהיה מספיק. שנית, אמון. אמון בעולם העסקים, הוא דבר נצרך במיוחד, וכאשר אנו מדברים על יזמות דיגיטלית, קל וחומר. לבסוף, ראיית טובת כל הצדדים. במידה וכל צד יסתכל רק על הרווח שלו, לא יהיה ניתן להגשים את הרצון אשר התגבש לו בתחילת התהליך.

אפקטיביות רווחית מקסימאלית

חברת שי מדיה מתמחה בפיתוח עסקי, יזמות דיגיטלית ושיווק דיגיטלי. החברה רואה ערך רב ביצירת שיתופי פעולה עסקיים אשר מקדמים את הצדדים ומצליחים יחד להגיע לכדי תוצאות מרשימות. יישום של מודל עסקי זה, מאפשר לכל יזם, ספק, או איש מכירות, להצליח להביא את המוצר או השירות אשר ברשותו לכדי אפקטיביות רווחית מקסימאלית.

אחד מן התחומים אשר צוברים היום תאוצה רבה בעולם העסקים, הוא יזמות דיגיטלית. יזמות דיגיטלית, הוא למעשה מודל עסקי מבוסס הצלחה, המסייע לכל הצדדים הלוקחים חלק בתהליך, לאתר את ההזדמנויות הנקרות בדרכם ולהצליח ולהגיע לידי מקסום הרווחים.


לחזרה
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support