תודה

שיצרתם עמנו קשר
נחזור אליכם
בהקדם האפשרי

בקרו אותנו

ניהול רשתות חברתיות

בעולם משתמשים במספר רב של רשתות חברתיות למטרות ולשימושים מגוונים. בישראל לעומת זאת, משתמשים רק בקומץ מהם, כאשר העיקריות שבהן הן פייסבוק, אינסטגרם, לינדקאין ופינטרסט שנכנסה רק בשנים האחרונות אולם הספיקה לצבור תאוצה של ממש. יש סיבות רבות לכך שיש רשתות חברתיות שונות שלא הצליחו בישראל והן מושפעות בעיקר ממאפיינים חברתיים ותרבותיים שונים.

ניהול רשתות חברתיות

למרות שבארץ משתמשים רק בקומץ קטן של רשתות חברתיות, עדין ניהול רשתות חברתיות נחשב לדבר חובה בכל עסק, חברה או ארגון. ככלל, ניתן לומר, כי הבחירה בין ניהול רשתות חברתיות שונות הינה נגזרת רחבה של אסטרטגיית שיווק כללית ושל אסטרטגיית שיווק לרשתות החברתיות ותלויה במאפיינים נוספים, עם זאת, בדרך כלל על נוכחות בפייסבוק אי אפשר לוותר.

פייסבוק – למה זה בעצם חובה?

יכול להיות שיש לכם אתר אינטרנט מצוין. אבל אם לא יהיה למוצר או לשירות שאתם מציעים דף בפייסבוק, תחשבו מיידית לחברה פחות מקצועית ורצינית. ולכן, כל עסק, ארגון וחברה שמכבדים את עצמם, צריכים לפתוח דף בפייסבוק. יכול להיות שלא יהיה נכון לבצע דווקא שם את הקמפיינים, אבל זו כבר שאלה אחרת אותה נשאל את עצמנו בהמשך. המותג צריך להיות בפייסבוק, כי “אם אתה לא שם, אתה לא קיים.”
הפייסבוק, כרשת חברתית, נחשבת לכלי עצום, עם אינספור אפשרויות, יכולות וביצועים, אשר מתחדשות ומשתדרגות
בכל עת.

אינספור האפשרויות שהיא מציעה לנו, נותנות לנו לבצע פילוח מדויק באשר לקהל היעד שלנו, ולדעת אינספור דברים עליו, החל מגיל, מצב משפחתי, תעסוקה, וכלה בתחביבים, מה הוא אוהב לעשות, מה הוא אוהב לאכול, איפה הוא מבלה את הזמן הפנוי שלו ועוד מגוון רחב ועצום של דברים. וכמו בכל דבר, התקציב תופס חלק נכבד ומשמעותי. ככל שהתקציב שלנו יהיה גדול יותר, כך נוכל להשיג מטרות רבות יותר.

ניהול קמפיינים און ליין לעומת ניהול קמפיינים אוף ליין

בניגוד לניהול קמפיינים בעולם האוף ליין, ולא משנה אם מסווגים את הפרסום באמצעי המדיה השונים, או שמסווגים את סוג השיווק, בעולם האון ליין, יש לנו כלים מדויקים למדידת האפקטיביות של הפרסום. כלים אלו מסייעים לנו בהסקת מסקנות לגביי זיהוי מגמות ואופן ההתנהלות המתאים ברשתות החברתיות, מהפרטים הכי גדולים ועד הפרטים הכי קטנים.

אחת מן הבדיקות בהם משתמשים במיוחד באון ליין היא בדיקה שמכונה A/B Testing – בדיקה זו מסייעת לנו לאחר הקמפיין, לבדוק את רמת היעילות שלו. אנו יכולים להתלבט בין שתי גרסאות, או יותר, של מודעות, קריאייטיב, או אפילו הוויזואליות, והיא תסייע לנו להחליט איזה רכיב בכל שלב יהיה אפקטיבי ויצליח להניב את התוצאות הטובות ביותר עבורנו.

הבדל נוסף בין עולם האון ליין לעולם האוף ליין, הוא העובדה שבמקרה והתחלנו קמפיין, ובעיצומו אנו מגלים תקלה כלשהי, אנו יכולים באמצעות אופטימיזציה לטפל בה בזמן אמת. כמובן שטיפול בתקלה בזמן אמת יכול להיעשות רק על ידי איש מקצוע, המנוסה ומומחה בכל האפשרויות השונות והדרכים בהם ניתן לפתור את התקלה. זאת בניגוד לניהול קמפיין באוף ליין, שכאשר התגלתה טעות במודעה, בקריאייטיב, בוויז’ואל, או אפילו בטיימינג, לא נוכל לעשות עם זה כלום, והכסף אותו שילמנו ירד לטמיון.

ניהול רשתות חברתיות – רק בפייסבוק?

בתהליך בניית אסטרטגיית השיווק הכללית ואסטרטגיית השיווק של הרשתות החברתיות, נחשוב האם יהיה נכון לבצע ניהול קמפיינים לא רק בפייסבוק, אלא גם ברשתות חברתיות אחרות, כמו אינסטגרם, פינטרסט, לינדקאין או סנאפצט’. הבחירה ביניהם תהיה תלויה במגוון משתנים, כמו אופי קהל היעד, הסגנון שלו, היכן הוא נמצא? האם נרצה לבצע שיתופי פעולה עם עסקים נוספים? ועוד. משרד דיגיטל אשר מומחה בקידום ובשיווק באון ליין יידע להתאים לכל לקוח את סוג הרשתות החברתיות הנוספות בהן כדאי לו לבצע קידום ושיווק.

צרו עימנו קשר להגדלת הרווחים של העסק:
077-4380709

תודה על יצירת הקשר,נחזור אליכם בהקדם

לחזרה

שיווק דיגיטלי

העולם היום מדבר בדיגיטל. מסביבנו מהפכות טכנולוגיות, יכולות וביצועים המייעלים כולם את הדרך שבה אנו מצליחים להביא את המותג שלנו לקדמת הבמה ומשנים באופן תפיסתי, את הדרך שבה ביצענו שיווק עד היום. היכולת להגיע לקהל יעד ממוקד ולהניע תהליכים גדולים ורבי עוצמה בדיגיטל, הופכת אותו לאחד הכלים המשמעותיים ביותר בהם עסקים, חברות וארגונים עושים שימוש. אם יודעים להשתמש בעולם הדיגיטל בצורה מושכלת ויצירתית, ניתן להגיע לכדי מחזור רווחים הולך וגדל.

שיווק דיגיטלי למעשה

בסיס הרעיון של שיווק דיגיטלי, הוא לתרגם את היעד המספרי אותו הגדרנו בתחילת תהליך השיווק, לכדי פעולה מעשית בשטח. מדובר בתהליך מורכב ומדוקדק, הדורש הבנה ומומחיות עמוקה בעולם הדיגיטל, ערנות לשינויים המתרחשים בקצב מהיר ויכולת להגדיר באופן מדויק את צרכי המשווק המשתנים.

שיווק דיגיטלי – התהליך

את התהליך אנו מתחילים מהפיתוח העסקי, אשר קובע את המטרות העסקיות ואת היעדים אליהם בעל העסק רוצה להגיע. שלב זה הינו קריטי להצלחת התהליך, שכן רק כאשר המטרות והיעדים המספריים קבועים ועומדים מול עינינו ניתן לדעת מהי התוצאה אותה המשווק מחויב להשיג. כמובן שעד שלא משיגים את המטרות והיעדים שנקבעו לא עוברים למטרות וליעדים הבאים.

לאחר שבצענו תהליך חשיבה מדוקדק ומדויק והגענו לכדי מטרות ויעדים כתובים, אנו מתרגמים אותם לכדי פעולות מעשיות בשטח המתבטאות בשיווק דיגיטלי. על מנת להצליח בתהליך, אנו מבצעים אפיון עסקי מדויק שכולל מסמך דנ”א המפרט את הזהות העסקית וערכי המותג. האפיון העסקי והכרת המותג מסייע לנו בבניית תכנית אסטרטגיית שיווק אשר כוללת את כל דרכי הפעולה בהן נפעל. האסטרטגיה נבנית בהתאמה אישית למטרות העסקיות ולצרכי הלקוח המשתנים.

יש לנו אסטרטגיה. מה עכשיו?

מתוך אסטרטגיית השיווק נגזרת דרך הפעולה מתוך קשת שירותים ענפה: יצירת מיתוג ותדמית, או מיתוג מחדש, הקמת אתרים, קידום וניהול קמפיינים בגוגל וברשתות החברתיות, עיצוב מסקרן, מושך וחדשני ותוכן וקופי אשר רק באמצעות מילים יניעו את קהל היעד שלכם לבצע את הפעולה שאותה אתם רוצים. כמובן שמדובר בשלל שירותים, אשר מסופקים לבעל העסק תוך שימת דגש על מה שהוא צריך.

מה חשוב באמת?

אפשר להצביע על דברים רבים אשר יכולים להיות חשובים בעת שאנו מבצעים שיווק דיגיטלי. ביניהם אפשר למנות את החשיבה הקריאייטיבית המאפשרת לפרוץ גבולות, את היכולת לחשוב לטווח רחוק, לזהות מגמות, לחזות שינויים ולראות מעבר. אולם, אחד הדברים החשובים באמת בעת שאנו מבצעים שיווק דיגיטלי, הוא היכולת לראות כבר בתחילת התהליך את טובת העסק, החברה או הארגון. כאשר טובת העסק, היא זו שמניעה את משרד הדיגיטל לפעול, ניתן להיות בטוחים כי כל תוצאה אשר תהיה מושגת – בין אם אלו ההישגים הקטנים שבדרך, ובין אם מדובר בתוצאה הכללית בסוף התהליך – תשפר את העסק ותגרום לו להגיע לגבהים חדשים.

בשי מדיה, חולמים ללא גבול, מגשימים ביתר שאת

קבוצת שי מדיה, קמה מתוך אמונה כי ניתן היום לקדם עסקים, חברות וארגונים לגבהים חדשים, באמצעות פיתוח עסקי ושיווק דיגיטלי אשר מבוצע באופן מדויק. החשיבה המלווה את החברה, מיומה הראשון, היא מהי טובת העסק, וכיצד ניתן להגיע לאותם מטרות ויעדים אשר נקבעו כבר בראשית הדרך. כאשר טובת העסק עומדת מול נגד העיניים לאורך כל התהליך, ובאמצעות קשת שירותים רחבה ומקיפה, חברת שי מדיה, מגשימה ללקוחות שלה מידי יום, את כל החלומות היפים ביותר…

מדובר על נוסחא מנצחת!

 


לחזרה

פיתוח עסקי

כל בעל עסק, חברה או ארגון, מבין את חשיבות קביעת המטרות והיעדים אליהם הוא רוצה להגיע, עוד טרם תחילת התהליך. כמובן שאין זה משנה באיזה תהליך אנו עוסקים. החשיבה על התוצאה מבעוד מועד, מאפשרת לנו להיות בטוחים בתהליך ולהצליח לכוון את דרכי הפעולה הרצויים מבחינתנו על מנת להגיע אליה באופן המהיר והיעיל ביותר.

בעידן של היום, בו אנו מדברים, חושבים ומשווקים באמצעות הדיגיטל, חייבת להתרחש הבנה עמוקה כלפיי התהליך. על מנת להצליח לייעל את הדרך בה אנו משווקים את המוצר או השירות שאנו מציעים ללקוחות שלנו, על מנת להרחיב את קהל היעד, להגדיל את השווקים אליהם אנו מכוונים ולהצליח למכור כמה שיותר, חייבת להתרחש אפקטיביות מקסימאלית בתחילת התהליך המכונה פיתוח עסקי.

פיתוח עסקי בפועל

פיתוח עסקי, מתרחש בכמה שלבים ונועד להבטיח כי נוכל להשיג את כל המטרות והיעדים שקבענו לעצמנו בתחילת התהליך, הן המטרות השיווקיות והן היעדים הכמותיים. ראשית, אנו מבינים לעומק לאן בעל האתר רוצה להגיע, ומבצעים ניתוח של החזרי השקעה – ROI – באמצעות חישוב של ההכנסות מההשקעה חלקי העלות שלה. זו המשוואה שלמעשה מנחה אותנו, ומציגה לנו באופן כמותי ופשוט מה היעד אליו מחויבים להגיע.

לאחר שניתחנו את החזרי ההשקעה הרצויים באופן מדוד, אנו מאפיינים את תהליכי השיווק והמכירה, על ידי פילוח מדויק של קהלי היעד האפקטיביים ביותר ללקוח, כולל הפרטים הגדולים והקטנים אשר מהווים חלק ממאפייניהם. הבנה מדויקת של קהל היעד תסייע באיתורו המהיר ובמיקודו בדיגיטל. בנוסף, אנו מגבשים קונספט אשר יסייע לנו להבין באלו כלים יהיה הכי נכון להשתמש וכיצד יהיה נכון לחבר ולשלב ביניהם.

הפעילות הדיגיטלית כמכלול

כאן קיימת הבנה עקרונית. הפעילות הדיגיטלית מתרחשת כמכלול. השימוש בכלים שונים, נועד על מנת שנגיע לקהלי היעד הרצויים, בדרכים שונות ומגוונות והחכמה, היא אופן החיבור ביניהם. ההבנה הזו, באה לידי ביטוי ביצירת מיתוג עסקי אשר מגיש לקהלי היעד את ערכי המותג על מגש. השפה האחידה שבאה לידי ביטוי בכל אחד מן הכלים בהם עושים שימוש, הן השפה הקריאייטיבית והן השפה הוויזואלית, מאפשרים לקהלי היעד השונים להבין את המסר האחד והיחיד שאותו מנסה לשדר בעל האתר, והם אלו אשר גם גורמים לקהל היעד לנוע בסופו של דבר לפעולה.

הגדרת משפכי המרה ומקסום הפעילות

הגדרת המטרות, היעדים, והכלים בהם נשתמש בדיגיטל תהיה רק תחילת התהליך. על מנת לראות את התוצאות יש לבצע הגדרה של משפכי המרה, הכוללות הגדרה של מילות מפתח יעילות, וביצוע אופטימיזציה כלפי המודעות ודפי הנחיתה שיצרנו בגוגל וברשתות החברתיות השונות. מדובר בתהליך חכם שכולל לא רק את ביצוע הדברים, אלא גם מנתח בכל שלב את התהליך, וכתוצאה מכך מביא אותנו לכדי הסקת מסקנות והפקת לקחים. הסקת המסקנות והפקת הלקחים מסייעים לנו לזהות בזמן אמת גורמים שמעכבים אותנו או מזיקים לנו באמצע התהליך. כמו כן, אנו יכולים למדוד בכל שלב את אפקטיביות התהליך ולשנות מאפיינים במידת הצורך. זה היתרון הגדול של הדיגיטל, הוא למעשה מאפשר לכל עסק, חברה או ארגון להפיק רווחים, לא משנה האם ביצע בעבר שיווק בדיגיטל או לא.

דיגיטל הוא כבר ההווה

עולם הדיגיטל הוא רחב ועצום. האפשרויות, היכולות והביצועים אותם הוא מספק מאפשרים לאתר כל הזמן הזדמנויות חדשות ולהפיק רווחים תמידיים. בעת ביצוע התהליך, דרושה הבנה עמוקה בעולם הדיגיטל, שכן הערנות לשינויים וההקשבה לחידושים הם אלו שיקבעו מה תהיה רמת ההצלחה.

קבוצת שי מדיה, מתמחה בשיווק דיגיטלי, פיתוח עסקי ויזמות דיגיטלית. החברה מספקת מענה כולל ורחב, המותאם לצרכים המשתנים של בעל האתר, תוך איתור ההזדמנויות הקיימות ומקסום רווחים על ידי ביצוע מעקב ושיפור ביצועים באופן עקבי. האמונה כי ניתן להגיע לביצועים גבוהים על ידי ביצוע תהליך מדויק, היא זו שמניעה ומתחזקת את ההצלחות של החברה מידי יום.

 


לחזרה

יזמות דיגיטלית

אחד מן התחומים אשר צוברים היום תאוצה רבה בעולם העסקים, הוא יזמות דיגיטלית. יזמות דיגיטלית, הוא למעשה מודל עסקי מבוסס הצלחה, המסייע לכל הצדדים הלוקחים חלק בתהליך, לאתר את ההזדמנויות הנקרות בדרכם ולהצליח ולהגיע לידי מקסום הרווחים.

יזמות דיגיטלית – בסיס הרעיון

בעידן שבו חכמת ההמון, הפכה לכלי משמעותי במיוחד לקידום ושיווק העסק, ניתן ליצור שיתופי פעולה עסקיים ולהגיע לכדי אפקטיביות רווחית מקסימאלית כלפיי כל הצדדים המעורבים בתהליך. ההבנה של יזמות דיגיטלית, היא, שכל צד תורם את המוצר או השירות שלו לטובת המהלך. כמובן שכתוצאה מכך, כל צד תורם את הידע, ההבנה והמומחיות שלו, וכך למעשה  נוצר מצב רווחי של Win-Win Situation .

היכן זה יכול להועיל?

בהרבה מאוד מן המקרים, יש מנהלי חברות, יזמים, ספקים, יבואנים ואנשי מכירות, אשר ברשותם מוצר או שירות אותו הם מעוניינים למכור. כמובן שהדרך למכירה, עוברת במסלולים רבים, הכוללים פיתוח עסקי, הבנה של המטרות השיווקיות והיעדים הכמותיים, אפיון קהלי המטרה, מיתוג עסקי וכמובן שיווק וקידום בכלים שונים. הרעיון של היזמות הדיגיטלית פשוט. הלקוח מביא את המוצר או השירות והמשרד מספק את השיווק הדיגיטלי.

מה השיווק הדיגיטלי כולל?

השיווק הדיגיטלי, הוא שם כולל למכלול של קשת שירותים המסופקים ליזם, לאיש המכירות או לספק בהתאמה אישית מדויקת לצרכים שלו. ההבנה, כי לכל מוצר קשת שירותים המדויקת לו, מאפשרת להתאים לו באופן הנכון לו ביותר את מה שהוא צריך. משרד אשר יש לו הבנה עמוקה בעולם הדיגיטל, יבחר את השירותים המתאימים וגם ידאג לסנכרון הרמוני והוליסטי ביניהם.

לאחר הבנת המטרות העסקיות והיעדים הכמותיים, מגבשים אסטרטגיית שיווק, אשר כוללת את כל מאפייניו השונים של המוצר, תוך התייחסות לפרמטרים מיוחדים. אלו מסייעים ביצירת קונספט מדויק ובאיתור הדרכים הרלוונטיות על מנת להגיע לתוצאות הרצויות.

על מה צריך לשים דגש?

ניתן להצביע על מספר מאפיינים קריטיים אשר צריכים להתקיים, על מנת להצליח בפעולה זו. ראשית, נכונות. כל הצדדים יוצאים למהלך משותף, כי יש להם את הרצון לכך. הרצון הוא מה שמניע את כל התהליך וכאשר אינו מתקיים במלואו, גם השיווק הדיגיטלי הטוב ביותר לא יהיה מספיק. שנית, אמון. אמון בעולם העסקים, הוא דבר נצרך במיוחד, וכאשר אנו מדברים על יזמות דיגיטלית, קל וחומר. לבסוף, ראיית טובת כל הצדדים. במידה וכל צד יסתכל רק על הרווח שלו, לא יהיה ניתן להגשים את הרצון אשר התגבש לו בתחילת התהליך.

אפקטיביות רווחית מקסימאלית

חברת שי מדיה מתמחה בפיתוח עסקי, יזמות דיגיטלית ושיווק דיגיטלי. החברה רואה ערך רב ביצירת שיתופי פעולה עסקיים אשר מקדמים את הצדדים ומצליחים יחד להגיע לכדי תוצאות מרשימות. יישום של מודל עסקי זה, מאפשר לכל יזם, ספק, או איש מכירות, להצליח להביא את המוצר או השירות אשר ברשותו לכדי אפקטיביות רווחית מקסימאלית.

אחד מן התחומים אשר צוברים היום תאוצה רבה בעולם העסקים, הוא יזמות דיגיטלית. יזמות דיגיטלית, הוא למעשה מודל עסקי מבוסס הצלחה, המסייע לכל הצדדים הלוקחים חלק בתהליך, לאתר את ההזדמנויות הנקרות בדרכם ולהצליח ולהגיע לידי מקסום הרווחים.


לחזרה
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support