קמפיינים
אנו חיים היום בעולם, אשר הדיגיטל תופס בו מקום משמעותי ובלתי נפרד מהחיים שלנו. על מנת לייצר הצלחה מקסימאלית ברשת, אנו נדרשים לבצע מכלול של צעדים המתרגמים אסטרטגיה מסוימת. הם מדברים בשפה מילולית וויזואלית אחידה, במקום ובטיימינג מסוים, ויחד, יוצרים את התנאים האופטימאליים למפגש בינינו לבין הצרכנים שלנו. תנאים אשר סופם להביא לכדי הגדלת הרווחים של המותג שלנו.
הצלחה ברשת על ידי קמפיינים
קמפיינים הם כלי המאפשר לפרסם את הלקוח ולהגיע לכדי הצלחה מקסימאלית ברשת. את הקמפיינים אנו מבצעים דרך מדיומים רבים ומגוונים כשהמוכרים והאפקטיביים שבהם הם גוגל והרשתות החברתיות השונות, פייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט, לינדקאין ועוד, אם כי העיקריות הם גוגל ופייסבוק. השאלה באיזה פלטפורמה הכי כדאי לבצע את הקמפיינים, כרוכה במשתנים רבים התלויים באופיו של המותג. משרד דיגיטל המתמחה בשיווק ברשת, יוכל גם לייעץ וגם לספק את השירות הטוב ביותר באשר לניהול קמפיינים ברשת.
קמפיינים בגוגל
את תהליך ביצוע הקמפיינים בגוגל, אנו מתחילים ממחקר מקיף ומעמיק של המותג. המחקר המקיף כולל בחירת מילות מפתח, שהן המילים הכי רווחיות עבור הלקוח. על סמך מילות המפתח אנו יוצרים דפי נחיתה ומודעות ממומנות בגוגל אשר מגיעות אל קהל היעד הממוקד שלנו ובכך מגדילות באופן משמעותי את הסיכוי שלהם להיחשף אלינו ולבצע רכישה.
תוך כדי ביצוע מחקר עומק אסטרטגי ויצירת דפי נחיתה ומודעות ממומנות על פי אפיון, אסטרטגיה וחישוב תקציב מתאים, אנו מבצעים אופטימיזציה ומטמיעים מערכות המרה אשר בודקות את יעילות כל מרכיבי הקמפיין.
תודה
בקרו אותנו