שיפור יחסי המרה
אחד הפרמטרים החשובים ביותר להצלחה, וזה נכון לכל תחום בחיים, הוא הפקת לקחים והסקת מסקנות.
תהליך חשיבה שכזה מסייע בידנו להימנע מטעויות שביצענו בעבר ומאפשר לנו לשחזר את ההצלחות שלנו.
ביצוע של הפקת לקחים והסקת מסקנות חשוב במיוחד כאשר אנו מנהלים קמפיינים בגוגל, ברשתות החברתיות השונות ובאפיקי פרסום אחרים.
אלו קמפיינים שאנו משקיעים בהם כסף רב, ולכן אנו רוצים לוודא שההשקעה שלנו בסופו של דבר משתלמת.
שיפור יחסי המרה בגוגל
תהליך של הפקת לקחים והסקת מסקנות בניהול קמפיינים בגוגל מכונה שיפור יחסי המרה, או אופטימיזציה להמרה, (Conversion Rate Optimization) ומורכב ממספר שלבים.
על מנת להצליח להבין היכן נוכל לשפר את הביצועים, או איזה פרמטר בכל אחד מן השלבים צריך תיקון או חשיבה מחדש, אנו מבצעים הסתכלות מרחבית וחשיבה טרנספורמטיבית ובודקים בדקדקנות כל אחד מן הפרמטרים.
את הפרמטרים אנו מדמים לצורה של משפך דרכו עובר הלקוח הפוטנציאלי.
מילת מפתח
אנו מתייחסים למילות המפתח שבחרנו. מילים אלו, נבחרות בתחילת הקמפיין, ומטרתן לקדם את האתר, להביא לתנועה גדולה של מבקרים בו ולהניע אותם לפעולה במספר דרכים, כמו השארת פרטים, יצירת קשר, קנייה באתר ועוד.
אנו בוחנים מספר ביצועים המתקשרים למילות המפתח, ביניהם מחיר לקליק – (PPC) – כמה אני משלם עבור כל לחיצה, שיעור קליקים – (CTR) – מספר הקליקים שהמודעה שלנו מקבלת, מתוך הפעמים שהופענו, כאשר עובדה זו נובעת מאיכות המודעה וממיקומה ונתח ההופעות – מספר ההופעות שקיבלנו, מתוך המספר המשוער של ההופעות שהיינו יכולים לקבל.
תודה
בקרו אותנו